tiistai 11. syyskuuta 2012

Tästä se lähtee!

Tervehdys jokaiselle joka on lukenu facebookin puolelta tai saanu jotenki muuten selville että alan kirjottaa blogia! Vaikka oisit vaan eksyny tänne vahingossa niin tervetuloo joka tapauksessa. Jos mun henkilöllisyys on jollekulle epäselvä niin oon tällä hetkellä 18-vuotias lukiolainen Vaajakoskelta (Jyväskylästä). Sit harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista sen verran että voisin turvautuu aikasemminki käyttämääni määritelmään ja todeta olevani jonkunasteinen lintuasiantuntija, jonkunasteinen musiikkimies ja jonkunasteinen seurakunta-aktiivi. Haluun tehä jo tässä vaiheessa selväks että tään blogin kirjottaja uskoo sataprosenttisen täysillä Jeesukseen, mikä tulee varmasti näkymään osassa mun kirjotuksista selkeesti ja osassa ei niin selkeesti. Haittaakse? No jaa, tää varotus kuitenki siks, että jos koet saavasi enemmän tai vähemmän allergisia tai allergisen kaltaisia oireita ollessasi tekemisissä kristinuskon kanssa, tarjoon tässä vaiheessa mahollisuuden lopettaa lukeminen. Jatkamisen voi joka tapauksessa ottaa vaikkapa siedätyshoidon kannalta. Pääasia ettei mua syytetä äärikristillisen propagandan levittämisestä ilman että oon varottanu siitä etukäteen ;D Mun blogi tulee luultavasti tarjoomaan kaikenlaista settiä maan ja Taivaan väliltä, kirjotan siitä mitä mun päässä liikkuu joten koskaan ei voi olla varma mitä sieltä tulee...

Mutta sit varsinaiseen asiaan. Kai tässä ekassaki tekstissä pitää jotain sisältöö olla, joten revitään se sisältö tästä tilanteesta. Asia on siis niin että olin aika positiivisesti hämmästyny siitä miten nopeesti se tykkäysraja tuli täyteen mun fb-päivityksessä josta tää juttu tavallaan lähti, "vanhan laulun" pessimistisyydet sai kenkää aika nopeesti ja myönnetään että alko hymyilyttää :D Sosiaalisessa mediassa on hyvätkin puolensa, ja tällasen kollektiivisen päätöstenteon ohella yks parhaista on se, että myös facebookin kautta voi tulla paremmalle tuulelle tai mikä ehkä vielä parempaa, saaha jonkun muun paremmalle tuulelle. Yleensä toisen ihmisen piristäminen piristää omaaki mielialaa, ja vaikka hymy tarttuu ehottomasti parhaiten face-to-face-kontaktissa, paremman puutteessa myös face-to-facebook toimii. Jopa mun ns. positiivisuustempaus lähti Facebookista, joten ei se ihan läpeensä paha juttu vissiin ole ;D Mutta miksipä ei - I'm blessed and I know it, joten mulla on varaa jakaa positiivisuutta muillekin. Koska myös "Sharing is caring" pätee eikä se oo keneltäkään pois, yritän aina vähän vastustaa sellasta äärijuroa suomalaisen miehen stereotypiaa kun semmoselle päälle satun :D Toivon että tää blogikin piristää vielä joskus jotakuta tavalla tai toisella, sitä sit ootellessa :)

Loppuun kuiva informaatiopläjäys (älkää kysykö miten pläjäys voi olla kuiva...) elikkä pyrin kirjottamaan tänne sillon ku tulee ispiraatio kirjottaa, tavotteena vois olla että about kerran viikossa. Kiitos jos jaksoit lukee tänne asti! Hymyä ja siunausta elämääsi, uskoitpa sellaseen tai et ;)

-Tommi

4 kommenttia:

  1. Raikas ja mielenkiintoinen aloitus :) Osaat kuljettaa lukijaa jouhevasti ajatustesi aaltojen harjoilla....ainakin minua. Hyvä Tommi!
    t.Titta

    VastaaPoista
  2. Tommi, piristit mun päivän!:D

    VastaaPoista
  3. Oli kiva ja mielenkiintoinen blogin aloitus! Kyllä se tuosta lähtee hyvin liikkeelle!=)

    http://lolkkusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista