maanantai 18. maaliskuuta 2013

Bloggaajan monet kasvot

Nyt mennään kyllä jo kaukana hyvän maun rajoista! En ymmärrä mistä tällasia postauksia tulee, kirjotusten aikaansaama piilostressi saa näköjään kaikenlaista aikaan :D Mut tämmönen tyyppi teille kirjottelee, katotaan moniko tän jälkeen vielä uskaltaa lukee mun blogia ;DD

Joo, kyllähän te vielä perus ylipirteyden tiedätte...

Miten ois Nooa?






... mut joskus saattaa mennä vielä vähän sitäki lujempaa :D

Miltä mä näyttäsin brunettena? Ei kiitos :D
Selkeetä stalkkerin ainesta.










Ja siitä päästäänki siihen mitä saan isosena aikaseks sopivalla eläytymisen, improvisaation ja käytettävissä olevien rooliasujen yhistelyllä... :D




                     




 Erilaisia laseja on myös kiva kokeilla, ainaki niin kauan ku tajuaa jättää ne pois julkisille paikoille mennessä.

 

Oon mäki ollu joskus pieni. En tosin tiiä miten hyvällä sitä aikaa voi muistella, tollasia hiuksia en ainakaan aio enää kasvattaa... :D



Siitä seuraa tietysti myös se, että oon ollu (ja saatan olla edelleenki) teini. (Älkää uskoko, että tää pakollinen teinipeilikuva on otettu viime vuonna!)


Pitäisköhän hommata osa jostain kauhuleffasta (tai ehkä ennemminki kauhuleffaparodiasta)?

Pöö.



Mut jos näitä kahta kuvaa kattoo niin ihan normaaliltahan tää näyttää...









Hähää, uskoitte jo melkein että osaan olla normaali! (Okei, tai sitte ette ;D)

7 kommenttia:

  1. Vähänkö oot Tommi ihana :D Ps. Varsinkin toi sun vauva/lapsikuva on super sulonen :D

    VastaaPoista
  2. hahaa tommonen viikatemies saattais pelottaa ikkunantakana... :D

    VastaaPoista
  3. Iha mahtava postaus :---DD ! Ja miustaki tuo pikkutommikuva on ihana !

    VastaaPoista
  4. Hehee ja mä luulin, että mä en ole normaali :DD kyllä piristi enkä mä ainakaan sun blogin seuraamista lopeta!! :)

    VastaaPoista
  5. hahah ihan loistavaa jos tykkäsitte tästä eikä kukaan saanu (ainakaan elinikäsiä) traumoja! ehkä mä myöhemminki toteutan myös ne hulluimmat postausideat ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatetaan!!!! Mun tämän hetkinen motto kuuluukin: "Mitä hullumpi idea, sitä mielummin sen toteuttaa."
      :DD

      Poista